XJ40 vanteita + muita vanteita/renkaita

Tänne tietoa palvelujen tuottajista
HEE
Viestit: 134
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 8:11 am

XJ40 vanteita + muita vanteita/renkaita

Viesti Kirjoittaja HEE »

Kuulin tuossa muutama viikko sitten tästä firmasta josta löytyis kuulemma vanteita ja renkaita mm. hivenen ongelmalliseen XJ40:seen.

http://www.automobil-kuhn.fi/

En ole siis asioinut kyseisen firman kanssa koskaan - eli tämä on nyt toisen käden tietoa. Mutta sekä valikoima että hinnat ovat kuulemma kohdallaan.
japa
Viestit: 85
Liittynyt: Ke Syys 14, 2005 9:18 pm
Paikkakunta: LAHTI

vanteet ja renkaat

Viesti Kirjoittaja japa »

Itsellänni oli auton ostaessani alla jaggen alkuperiset vanteet ja renkaina PIRELLI P 4000 ;set ja en voi muuta sanoa renkaista näin jälki käteen kuin että pyöriihän se neliskanttinen italiaanokin jos annetaan tarpeeks vauhtia.se on taas toinen juttu kuka siitä nauttii? renkaan vaihdon BRIDGESTONE 225 R 60 "16 ja aurauskulmien säädön jälkeen AJONAUTINTO ON JOTAIN SINNE PÄIN MITÄ ETUKÄTEEN ODOTIN...
Mai
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Touko 18, 2005 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Mai »

Itse olen ostanut vanteet ja renkaat tuosta ko firmasta XJ6:seen. Palvelu pelasi ja vanteisiin olen tyytyväinen. Myyjä näki vielä vaivaa sopivat et:n löytämiseksi.
satyyri
Viestit: 32
Liittynyt: Su Syys 18, 2005 4:49 pm
Paikkakunta: Tuusula
Viesti:

Kühn

Viesti Kirjoittaja satyyri »

Tervehdys!

Vain ja ainoastaan positiivista sanottavaa Jyrkin toiminnasta. Kävin loppuvuodesta hakemassa hänen S3:staan renkaat ja vanteet alta pois:)
Säästöä Kühnilta ostamisessa on kertynyt parhaimmillaan 350€ rengas-&vannepaketilta verrattuna vastaavaan settiin pääkaupunkiseudun kauppiaisiin. Kyllä keski-uudeltamaalta ainakin kannattaa ajaa Riihimäen taakse hakemaan paikan päältä sarja. Ja eiköhän Jyrkin kanssa voi sopia postituksestakin.

Ja foorumin mopoharrastajille tiedoksi: hän on laajentanut nyttemmin tuotepalettiansa myös prätkän kumeihin. Kannattaa kysäistä!


-satyyri-
Jokaisella on arvonsa. Harva vain tuntee omaansa.
Vastaa Viestiin