Mina Gallery nihkeänä.

Tänne tietoa palvelujen tuottajista
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Mina Gallery nihkeänä.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Tilasin S typeen takaikkunalle spoilerin huvikseni ja puuhaksi http://www.minagallery.com/jagxp/Jaguar ... poiler.htm. Tavara tulikin kotiin viikossa ja oli lähes valmis maalattavaksi. Sen piti olla täysin valmis maalattavaksi, mutta pinnassa oli muutama pientä käsittelyä vaativaa paikkaa. Maalit oli tilattu ja juhannuksen ratoksi laitoin pohjat ja maalailin kerroksia, mutta pinnasta ei tullutkaan halutun siistiä ja totesin ammattimaalarin saavan parempaa jälkeä. Juuri kun olin viemässä spoileria maalattavaksi koitin huvikseni spoileria ikkunalle ja kas- sehän ei ollut täysin symmetrinen. Lähetin sähköpostia kyseisestä tavarasta ja kyselin että kuinka toimitaan kun tavara ei ole mitä luvattu vaan kiero ja täten sopimaton autoon. Seurasi useita sähköposteja ja vaadittiin kuvia jotka lähetinkin kauppiaalle. Ilmoitin lähettäväni tavaran takaisin ja tähän sitten suostuttiinkin nihkeästi. Vaadin tätä koska eivät tuntuneet uskovan että heidän tuotteissaan voi olla virheitä Takapakkia tuli kun Suomen posti ei pystynyt lähettämään yli 105 cm pakettia ulkomaille. Ilmoitin että pitää käyttää kuriiripalvelua jonka hinta olisi DHL 235 dollaria ja UPS 270 dollaria että kumpaa haluavat että käytän ja kuinka maksu korvataan. Tämän jälkeen lafkasta vastattiin, että ei ole järkeä lähettää takaisin ja että he ottavat kuvia toisesta spoilerista jonka voin hyväksyä ja lähettävät sitten sen.
Katellaan nyt kuvat kun tulevat , mutta kyllä on kyseisen liikkeen 100% tyytyväisyystakuun jorinat aika löyhällä pohjalla, kun selvässä valmistusvirheessä ei ensinnäkään uskota että tuote voi olla viallinen ja että kaikessa yritettiin saada esille, olinko jo kiinnittänyt laitteen jolloin olisin mahdollisesti itse vahingoittanut spoileria. Omaa tyhmyyttäni oli kun en heti mittaillut laitetta riittävän tarkasti, sen myönnän. No, laite on nyt kerran maalattu ja ei sitä muutenkaan voisi myyntiin laittaa, koska selkeä valmistusvirhe siinä on. En täysin ymmärtänyt, että mikäli olen jo maksanut kyseisen laitteen, en halua tilalle jotain muuta tavaraa vaan samanlaisen minkä tilasin, tosin ehjänä. luulisi että tällaisella ympäri palloa toimittavalla yrityksellä olisi palautuksille joku käytäntö vai eikö kukaan ole koskaan palauttanut mitään sinne. Sen kuitenkin opin, että tarkastan kaikkien firmojen palautusprotokollan ja tavarat heti. Lukekaa vaikka huviksenne tuon firman tyytyväisyysmanifesti jos ei muuta hauskuutta ole. Jos saan tilalle vastaavan ja suoran tavaran, niin pitää yrittää lämmittämällä vääntää spoileri suoraksi-tosin luulen, että poikki se menee.

Katsotaan kuinka tämä edistyy tästä.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
sinberg
Viestit: 569
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 12:28 am

Re: Mina Gallery nihkeänä.

Viesti Kirjoittaja sinberg »

Hyvin samansuuntainen kokemus muutaman vuoden takaa. Toki voi olla huonoa tuuria kissaeläimen kanssa, mutta oli sen verran karvas kokemus, että jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi.

En voi siis henkiläkohtaisesti suositella :?
Daimler V8 LWB X308
Aston Martin DB9
Bentley Bentayga
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mina Gallery nihkeänä.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Tässä vielä odotellaan kuvia tuosta toisesta spoilerista- ei tunnu pojilla olevan kiirettä tässä asiassa. Olen kyselyt jo muutamaan otteeseen ja viesteihin on kyllä asianmukaisesti vastattu mutta ei tunnu tapahtuvan Asia tietysti olisi erilainen, jos heillä olisi jotain saatavaa täältä :twisted:
Voitko valottaa tuota kokemustasi kyseisestä lafkasta, niin saadaan vielä asiakaspavelun odotuksia tuleville tilaajille. Ei tule sitten yllätyksenä jos taistelu omista oikeuksista alkaa. Laitan sitten kun asia etenee lopputuloksen tänne.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Mina Gallery nihkeänä.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Jaah, eipä viitsi sitten tuolta tilailla. Toista se oli kuten saa tuolta mun ebay topikista lukea kun oliko korean vai taiwanin poika kun teki minulle "OEM-Replica" Sport mallin lipan X:ään ja lähetti sen viikossa kotiovelleni puhumattakaan siitä että se maalattiin täydellisen sopivaksi autoni väriin, matsku on jotain kumimaista joten sen sai istumaan konttiin virheettömästi. Hinta oli muutaman kympin luokkaa toimitettuna, oliko nyt 50 e :D Luulis nyt noilla hinnoilla tuon lafkan tekevän ihan priimaakin. Jos haluat tuollaisen kuvassasi näkyvän alemman lipan niin tuolta samasta niitä saa :)
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mina Gallery nihkeänä.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Terve !
Alempi lippa on Adames:ta jo mutta voitko laittaa sen puodin osoitten niin voin käydä katsomassa tarjontaa, kiitos !
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Mina Gallery nihkeänä.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

kissaeläin kirjoitti:Terve !
Alempi lippa on Adames:ta jo mutta voitko laittaa sen puodin osoitten niin voin käydä katsomassa tarjontaa, kiitos !
http://www.ebay.com/itm/PAINTED-Jaguar- ... 337963893c

Ohessa kuva omastani, ei oikein näy tuosta kulmasta mutta se sulautuu kontin muotoihin täydellisesti kun sen laittaa huolella (Taittuvaa kumimaista matskua)

Mikä parasta, tuo on virheetön ja lähes ilmainen, olen nyt mainostanut hyvällä omatunnolla kavereilleni että tilaavat tuolta M3:seen.yms lippaa koska on aika murto-osan orkkiksen hinnasta. Pyytävät vaan värikoodin auton oven sisäpuolelta ja tohon hintaan tuli siis täysin sointuvan värinen kipale Fedexin toimittamana kotiovelle :)
http://i5.aijaa.com/b/00862/10184659.jpg
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mina Gallery nihkeänä.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !

Kiitos tuosta sivustosta, varmaan saattaa muitakin kiinnostaa tuolla hinnalla, on kyllä halpa ja hyvännäköinen. Itse pulitin omastani adamesh:sta 200 puntaa :oops: No, nyt kuitenkin on lippa mikä tekee kivan silauksen perään. Vielä odotellaan Mina Galleryn toimia-tosin tänään tuli viestiä että laittavat kyvianiistä takaikkunan lipoista joista saan sitten valita minkä lähettävät.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Mina Gallery nihkeänä.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

kissaeläin kirjoitti:Tervehdys !

Kiitos tuosta sivustosta, varmaan saattaa muitakin kiinnostaa tuolla hinnalla, on kyllä halpa ja hyvännäköinen. Itse pulitin omastani adamesh:sta 200 puntaa :oops: No, nyt kuitenkin on lippa mikä tekee kivan silauksen perään. Vielä odotellaan Mina Galleryn toimia-tosin tänään tuli viestiä että laittavat kyvianiistä takaikkunan lipoista joista saan sitten valita minkä lähettävät.
Eipä kestä, keräilen tuonne topikkiini noita hyviä tärppejä viimesimpänä X:n ohjaustehostimen pumppu 24h sisällä kotiovelle kunnostettuna uudenveroiseksi vuoden takuulla 200 euroa vs kissatiskin hinta 700-800 välissä ;)

Houkuttaisi suunnattomasti tilata ja muokata Adameshiltä verkkomaski X:ään "Facelift" tyyppiseksi ratkaisuksi mutta olen toistaiseksi hillinnyt himoni kun on paljon muutakin mitä pitäisi tehdä kuten ensi viikolla maalarilla pari pikkufiksiä. Se on varma että mitään tuning verkkoa en laita, Adameshin tuote on kuitenkin tietääkseni aika lailla vimpan päälle laserleikattu X:n maskikehykseen ja huomattavasti vahvempaa tavaraa kun biltskun kanaverkko. Noitakin tosin saa Ebaystä monelta toimittajalta onneksi.
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mina Gallery nihkeänä.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Kyllä tuolla Adamessissa laadukasta tavaraa on sen olen myös huomannut. Viimeksi ostin ja laitoin uudet "performance" äänenvaimentimet ja olivat kyllä kuin hanska sovitteineen ja äänet mahtavat- ei liikaa mutta sopivan kumea ja ääntäkin maltilla. Itse tilasin maskin ebaysta johonkin 19 puntaan ja maalasin mustaksi. Kyllä ehkä moni "vanhemman kaliiberin" jaguarikko tietysti saattaa pitää tällaista auton muotoilua paheellisena, mutta mielestäni auto on pysynyt lestissään ja saanut hiukan persoonallisemman ilmeen. Tosin ei näitä nyt taida ihan tavallisenakaan tulla vastaan liiaksi verrattuna muihin malleihin. Hyvin tuo lippa sopi myös sinun autoosi. Tässä olenkin miettinyt ja yrittänyt pysyä pois nettiautosta että ei toista jaggea pihaan tulisi, x type tai xjr varmaankin juuri tuolla racing greenina jos mahdollista. Jokin näissä autoissa vaan viehättää enemmän kuin muissa valmistajissa vaikka omat huolet toki näissäkin niinkuin tämä parkkijarrun jumittuminen. Aina kun menee ratin taakse niin tulee sellainen mukava fiilis tässä autossa.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Mina Gallery nihkeänä.

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

kissaeläin kirjoitti:Kyllä tuolla Adamessissa laadukasta tavaraa on sen olen myös huomannut. Viimeksi ostin ja laitoin uudet "performance" äänenvaimentimet ja olivat kyllä kuin hanska sovitteineen ja äänet mahtavat- ei liikaa mutta sopivan kumea ja ääntäkin maltilla. Itse tilasin maskin ebaysta johonkin 19 puntaan ja maalasin mustaksi. Kyllä ehkä moni "vanhemman kaliiberin" jaguarikko tietysti saattaa pitää tällaista auton muotoilua paheellisena, mutta mielestäni auto on pysynyt lestissään ja saanut hiukan persoonallisemman ilmeen. Tosin ei näitä nyt taida ihan tavallisenakaan tulla vastaan liiaksi verrattuna muihin malleihin. Hyvin tuo lippa sopi myös sinun autoosi. Tässä olenkin miettinyt ja yrittänyt pysyä pois nettiautosta että ei toista jaggea pihaan tulisi, x type tai xjr varmaankin juuri tuolla racing greenina jos mahdollista. Jokin näissä autoissa vaan viehättää enemmän kuin muissa valmistajissa vaikka omat huolet toki näissäkin niinkuin tämä parkkijarrun jumittuminen. Aina kun menee ratin taakse niin tulee sellainen mukava fiilis tässä autossa.
Minulla on ollut varovaisen arvion mukaan 20 autoa eli parhaimmillaan vaihtui auto useaan otteeseen vuoden aikana ja vihdoinkin tuntuu siltä että oma merkki on löytynyt, tuohon on mahtunut 5 eri bemaria, audi ja sitten erilaisia eksoottisempia sportteja joista muutama italialainen ja viimeisimpänä sitten jopa geneeristä Volvoa mutta mielestäni Jaguarin luonne ja fiilis on ainutlaatuinen, sitä ei osta näyttämisenhaluiset ihmiset jotka etsivät vaan sitä stereotyyppisintä statussymbolia kun välillä tuntuu että yhtään yleistämättä ainakin jossain kansanryhmässä on vaan tärkeintä että on bemari alla vaikka minusta ko. merkin kulkineet aina kokeleimaani uudehkoa M5:sta myöten tuntuvat geneerisiltä hengettömiltä kulkineilta. Parasta nykyisessä autossa on ehdottomasti se että se rentouttaa ja rauhottaa aina kun sinne astuu sisälle työpäivän päätteeksi vaikka ruuhka muuten ottaisi päähän. Jaguarissa eksklusiivinen tyyli ja yksityiskohdat ovat vakiovaruste jos nyt ei lasketa esim X:n afrikkavarustelua, Classiccia joka sekin on huomattavasti eloisampi kun perus kolmossarjan bemari ;) Ainoa detaili jonka Jaguarin muotoilijat ovat kiskasseet täysin reisille on harmaa keskikonsolin kehys joka voisi yhtä hyvin olla Ford Fiestasta, se pitäisi pinnoittaa nahalla että sopisi muuhun sisustaan. Saahan bemuihin toki huomattava individual varusteina vaikka miten punaiset nahat mutta 90 prosenttia etenkin tämän maan saksalaiskulkineista tuovat sisältä lähinnä ruumishuoneen tunnelman. Oikeastaan ainoita vaihtoehtoja nyt näistä hiemankin tavallisen palkansaajan pussille sopivista kulkineista edustaa sitten esim Alfa Romeo joka on samalla tavalla sisältä ulospäin täyttä tunnetta joissa ei ole vaan mietitty saksalaisen insinöörin ajattelutavalla että "laitetaan tämä musta nappi tähän ja se toimii siinä todella hyvin" Yritän pitää kissan kunnioittaen sen tyyliä eli alle ei tule 22" kromivannetta ja ei alkuperäistä korisarjaa koska tämä ei ole bling bling mielellä omistettu kulkine eikä kissasta kannata sellaista vääntää, koko ideologia on pilannut monta premium merkkiä eikä jagge edes kaipaa liian yli vietyjä tuunauksia, oma pyrkimykseni on tehdä kaikki muutokset vähintään samalla laadulla kun tehdas olisi tehnyt :) Itse olen suunnitellut ajavani tällä ainakin vielä sen 60 tonnia pariin vuoteen ja sitten aika näyttää tottuuko silmä XF:ään joka ei enää näytä niin paljon Jaguarilta, vaikka valkonen versio onkin jo alkanut näyttämään nätiltä ja kun tuohon malliin kerran pääsin kyytiin niin oli se silti ihan tunnerikas kokemus toisin kun esim +100 kiloeuron M5:nen, tosin jos ns.tuotantoauto minulle töiden puolesta tulee millä ajetaan ainoastaan työajot niin sitten suunnitelmissa on hommata joku bensapeli jolla ne vähät omat ajot eivät tunnu paljon, ehkä se sitten olisi luokkaa XK tai vaihtoehtoisesti isompaa kissaa eli XJ:tä, miksei S-typekin olisi kiva omistaa jossain välissä, nyt X:ä tuntui jotenkin nuorekkaammalta vaihtoehdolta vaikka molemmat ovat todella kauniita kulkineita(Varmasti S:ä tarjoaisi kyllä vieläkin hiljaisempaa kyytiä koska ainoa asia mistä keksin moitittavaa on X:n rengasmelu 225/45/17 Nokialaisilla)
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mina Gallery nihkeänä.

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !
Nonniin up date. Tänään tuli postissa korvaava osa kotiin ja ihan kunnollinen. Ei siis mennytkään kuin n.kolme kuukautta kinan aloittamisesta. Lopputulos oli että kannattaa pitää oikeuksistaan puolensa vaikka noita jenkkiläisiä on kuulemma aika vaikea saada myöntämään virheensä. Kesä meni siis tässä kun ajattelin että se lippa nyt olisi "komistanut" takaikkunaa mutta ensi kesänä sitten laitellaan kiinni. Nihkeää oli mutta kannatti lopulta vääntää.
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Vastaa Viestiin