Magneettinen öljyproppu
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Magneettinen öljyproppu
Morjens !
Tilasin autolle joululahjaksi Magneettisen moottoriöljypohjan propun. Tämä proppu (Gold Plug) kerää mahdollisen metallipartikkelit öljyn seasta ja pitää ne kiinni vahvalla magneetilla kunnes öljyn vaihdossa putsataan. Kestokäyttöinen vaihdettavalla tiivisteellä (0,90€/kpl).
Kokonaishinta yhdelle propulle ja kolmelle tiivisteelle n 25€.
http://magnetpro.fi/
Asiakaspalvelu vastasi nopeasti kyselyyn ja oikea osa löytyi (S Type 4.2=MP-2).
Edit AP-2 =MP-2.
Tilasin autolle joululahjaksi Magneettisen moottoriöljypohjan propun. Tämä proppu (Gold Plug) kerää mahdollisen metallipartikkelit öljyn seasta ja pitää ne kiinni vahvalla magneetilla kunnes öljyn vaihdossa putsataan. Kestokäyttöinen vaihdettavalla tiivisteellä (0,90€/kpl).
Kokonaishinta yhdelle propulle ja kolmelle tiivisteelle n 25€.
http://magnetpro.fi/
Asiakaspalvelu vastasi nopeasti kyselyyn ja oikea osa löytyi (S Type 4.2=MP-2).
Edit AP-2 =MP-2.
Viimeksi muokannut kissaeläin, Pe Huhti 29, 2016 9:20 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: Magneettinen öljyproppu
Tervehdys foorumilaiset,kissaeläin kirjoitti:Morjens !
Tilasin autolle joululahjaksi Magneettisen moottoriöljypohjan propun. Tämä proppu (Gold Plug) kerää mahdollisen metallipartikkelit öljyn seasta ja pitää ne kiinni vahvalla magneetilla kunnes öljyn vaihdossa putsataan. Kestokäyttöinen vaihdettavalla tiivisteellä (0,90€/kpl).
Kokonaishinta yhdelle propulle ja kolmelle tiivisteelle n 25€.
http://magnetpro.fi/
Asiakaspalvelu vastasi nopeasti kyselyyn ja oikea osa löytyi (S Type 4.2=AP-2).
Pieni korjaus tuohon 4.2L V8 S-Type:n proppumalliin. Oikea olisi MP-02, sama M14x1,5 kierre, mutta hieman pitempi kuin AP-02:lla.
Proppu+tiiviste paketti kustantaa nykyään 19,90€ Oulun varastosta toimitettuna. Valikoimassa on myös Jaguarin toinen kierrestandardi; pitkä M12x1,75. Oikea proppu vaihtelee automallin, moottorin ja valmistusvuoden mukaan. Sivustomme valikko ei ole vielä riittävän tarkka, joten sopivaa proppua voi kysellä s-postilla tai vaikka tässä ketjussa. Alla Jaguarin kaksi proppumallia ja joitain testikuvia tuotesarjasta...
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Magneettinen öljyproppu
Xx
Viimeksi muokannut kissaeläin, Pe Huhti 29, 2016 9:21 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: Magneettinen öljyproppu
Ei kun piti tosiaan korjata ensimmäistä postaustasi, kun siellä luki "(S Type 4.2=AP-2)."kissaeläin kirjoitti: Eli mulle myytiin siis väärällä kierrepituudella oleva. Kärki ei siis liene oikealla korkeudella öljypohjassa keräämässä metallisilppua jos jää lyhyen kierteen vuoksi kierteen sisään ainakin osittain ?
Tarkistin juuri s-posti keskustelumme, niin MP-02:sta meillä oli puhe. Ja verkkokauppaseurannankin mukaan sinulle lähti MP-02 kolmella lisätiivisteellä, silloin joulukuussa. Et ole varmaan vielä ehtinyt öljyjä toistamiseen vaihtamaan? Olisi hienoa kuulla Jaguarinkin käyttäjäpalautetta, sitten kun se on ajankohtaisempaa...
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Magneettinen öljyproppu
Asia kunnossa. Pahoittelen väärää infoani ja ymmärrystäni asian tiimoilta.magnetpro kirjoitti:Ei kun piti tosiaan korjata ensimmäistä postaustasi, kun siellä luki "(S Type 4.2=AP-2)."kissaeläin kirjoitti: Eli mulle myytiin siis väärällä kierrepituudella oleva. Kärki ei siis liene oikealla korkeudella öljypohjassa keräämässä metallisilppua jos jää lyhyen kierteen vuoksi kierteen sisään ainakin osittain ?
Tarkistin juuri s-posti keskustelumme, niin MP-02:sta meillä oli puhe. Ja verkkokauppaseurannankin mukaan sinulle lähti MP-02 kolmella lisätiivisteellä, silloin joulukuussa. Et ole varmaan vielä ehtinyt öljyjä toistamiseen vaihtamaan? Olisi hienoa kuulla Jaguarinkin käyttäjäpalautetta, sitten kun se on ajankohtaisempaa...
Ps. Magneettiproppu sisällä vasta 1000km joten vielä ei öljynvaihtoa ole tullut suoritettua. Palataan palautteeseen kun syksyllä tulee tulee ajallisesti öljynvaihto kyseeseen. Joka tapauksessa hyvä hankinta jo nyt kun ei tarvitse uusia kuin tiivistettä kokonaisen propun sijaan vaihdella.
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: Magneettinen öljyproppu
Ok, kiitoksia!kissaeläin kirjoitti: Asia kunnossa. Pahoittelen väärää infoani ja ymmärrystäni asian tiimoilta.
Ps. Magneettiproppu sisällä vasta 1000km joten vielä ei öljynvaihtoa ole tullut suoritettua. Palataan palautteeseen kun syksyllä tulee tulee ajallisesti öljynvaihto kyseeseen. Joka tapauksessa hyvä hankinta jo nyt kun ei tarvitse uusia kuin tiivistettä kokonaisen propun sijaan vaihdella.
Re: Magneettinen öljyproppu
Mikäs olisi oikea malli X-typen nelosdieseliin?
Vaimolla S-type 3.0V6
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
Re: Magneettinen öljyproppu
X-Type 2.0 ja 2.2 dieselin proppuna on yllä mainittu MP-02 http://magnetpro.fi/shop/mp-02/JMSC kirjoitti:Mikäs olisi oikea malli X-typen nelosdieseliin?
S-Type 3.0 V6:n taas tämä toinen kuvassa oleva proppu, AP-04 (M12x1,75)
Re: Magneettinen öljyproppu
Jaa, enpä tiedä sitten onko jotenkin vain ollut onnea, mutta kyllä sekä koneessa että laatikossa on kaikissa meillä olleissa Jaguareissa vuosilta 1950-1975 aina ollut molemmat proput hyvinkin magneettisia. Pieniä metallisiruja on laatikon puolella ollut siihen kiinnittyneinä kun noin kolmen vuoden välein olen laatikon öljyt vaihtanut.
-Jakuvaari
-Jakuvaari
Viimeksi muokannut jakuvaari, Pe Huhti 29, 2016 11:02 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
Re: Magneettinen öljyproppu
Suattaaapi olla, mutta X:ään jouduin vaihtamaan tarvikepropun reilu vuosi takaperin kun oli öljyn vaihdossa joku vetänyt alkuperäisen kierteet rikki (oli muuten mielestäni alumiinia??).
Joten ajattelin että jospa tällaista nyt kokeilisi laittaa ensi öljyn vaihdossa "mukana".
PS. Kiitos nopeasta vastauksesta.
Joten ajattelin että jospa tällaista nyt kokeilisi laittaa ensi öljyn vaihdossa "mukana".
PS. Kiitos nopeasta vastauksesta.
Vaimolla S-type 3.0V6
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
Re: Magneettinen öljyproppu
Jotkut autovalmistajat laittaa nykyäänkin magn. proppuja, erityisesti vaihteistoihin ja periin; ihan syystä. Moottoripyörissä niitä näkee vielä enemmän. Outoa vaan on se, että alkuperäinen magneetti on yleensä todella heikko. Kantovoimaa on noin oman painon (50g) verran ja se heikkenee entisestään kuumassa öljyssä. Tällaiset halpismagneetit saattaa toki kerätä jotain hilettä ja yhtä hyvin päästä kerätyn "hipun" takaisin kiertoon. Kaikkea metallihilettä nämä eivät todellakaan kerä, eivätkä näytä öljynvaihdossa. Magn. propun tuoma mielenrauha, ilman todellisen hilekertymän näkemisen aiheuttamaa stressiä...jakuvaari kirjoitti:Jaa, enpä tiedä sitten onko jotenkin vain ollut onnea, mutta kyllä sekä koneessa että laatikossa on kaikissa meillä olleissa Jaguareissa vuosilta 1950-1975 aina ollut molemmat proput hyvinkin magneettisia. Pieniä metallisiruja on laatikon puolella ollut siihen kiinnittyneinä kun noin kolmen vuoden välein olen laatikon öljyt vaihtanut.
Meidän kuumuuskestävällä N45SH magn. propuilla nousee yli 1kg (testikuva yllä) ja voima säilyy moottoriöljyssä.
Muilla automerkeillä on tullut vastaan sellaisia alkup. proppuja, joiden kierteet ovat sopivan pehmeitä kulumaan ja kuitenkin sopivan kovia kuluttamaan öljypohjankin kierteet. Kun korjaamo ylikiristää parissa öljynvaihdossa, niin propun joutuu laittamaan pysyvästi liimalla kiinni.JMSC kirjoitti:Suattaaapi olla, mutta X:ään jouduin vaihtamaan tarvikepropun reilu vuosi takaperin kun oli öljyn vaihdossa joku vetänyt alkuperäisen kierteet rikki (oli muuten mielestäni alumiinia??).
Joten ajattelin että jospa tällaista nyt kokeilisi laittaa ensi öljyn vaihdossa "mukana".
PS. Kiitos nopeasta vastauksesta.
Toinen yleinen propunvaihtosyy on kuluva alkup. propun kanta, erityisesti ne hienot mallit pienellä kuusiokololla.
Kiitos tilauksesta. Proppu lähti tulemaan 1. luokassa ja on todennäköisesti huomenna Lempäälässä.
Re: Magneettinen öljyproppu
Terve,
Moni juttu on varmaan totta, mutta ERITTÄIN vahva mainoksen maku noissa tämän ketjun jutuissa on.
Emme kuitenkaan poista niitä, mutta oikeampi paikka olisi myydään palsta ja/tai foorumin sponsorointi.
Minulla ei ole ollut onglemia yhdenkään alkuperäisen öljypropun kanssa, mutta vaihdankin aina kuparisen tai alumiinisen prikan, mikä tulee propun ja öljypohjan tai rungon väliin. Toisaalta olen näitten autojen kanssa touhunnut vasta parisenkymmentä vuotta.
-Jakuvaari
Moni juttu on varmaan totta, mutta ERITTÄIN vahva mainoksen maku noissa tämän ketjun jutuissa on.
Emme kuitenkaan poista niitä, mutta oikeampi paikka olisi myydään palsta ja/tai foorumin sponsorointi.
Minulla ei ole ollut onglemia yhdenkään alkuperäisen öljypropun kanssa, mutta vaihdankin aina kuparisen tai alumiinisen prikan, mikä tulee propun ja öljypohjan tai rungon väliin. Toisaalta olen näitten autojen kanssa touhunnut vasta parisenkymmentä vuotta.
-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
Re: Magneettinen öljyproppu
Morjehdus.
Varmasti ainakin magnetpron viesteissä on luonnollisesti hieman mainoksen makua.
Toki kissaeläinhän ketjun aloitti joten mielestäni on ihan hyvää asiakaspalvelua vastata tähän ketjuun.
Itse en myöskään ole ikinä proppua saanut tuhottua, mutta nykyään kun tulee vaihdatettua öljyt itse vaihtamisen sijaan on joku jossain onnistunut yhden propun pilaamaan. Toki minulla nyt ei ole autojen huoltamisestakaan kuin vasta 15 vuoden kokemus.
Tokihan magnetpro voisi em. palstoille mainosketjua laittaa ettei tule epäselvyyttä.
Disclaimer: en ole missään tekemisissä em. yrityksen tai sen henkilökunnan kanssa enkä saa minkäänlaista korvausta tai alennuksia em yritykseltä.
Varmasti ainakin magnetpron viesteissä on luonnollisesti hieman mainoksen makua.
Toki kissaeläinhän ketjun aloitti joten mielestäni on ihan hyvää asiakaspalvelua vastata tähän ketjuun.
Itse en myöskään ole ikinä proppua saanut tuhottua, mutta nykyään kun tulee vaihdatettua öljyt itse vaihtamisen sijaan on joku jossain onnistunut yhden propun pilaamaan. Toki minulla nyt ei ole autojen huoltamisestakaan kuin vasta 15 vuoden kokemus.
Tokihan magnetpro voisi em. palstoille mainosketjua laittaa ettei tule epäselvyyttä.
Disclaimer: en ole missään tekemisissä em. yrityksen tai sen henkilökunnan kanssa enkä saa minkäänlaista korvausta tai alennuksia em yritykseltä.
Vaimolla S-type 3.0V6
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
Re: Magneettinen öljyproppu
Löytyykö muuten ZF6HP26 laatikon öljyntäyttöproppua?
Vanhasta venähti aukaistessa hieman (oli ihan pikkuisen tiukassa kiinni) tuo kuusiokolokanta ja olisi näinollen hyvä vaihtaa samalla kun laatikko saa pesun jossain vaiheessa tulevaisuudessa...
Vanhasta venähti aukaistessa hieman (oli ihan pikkuisen tiukassa kiinni) tuo kuusiokolokanta ja olisi näinollen hyvä vaihtaa samalla kun laatikko saa pesun jossain vaiheessa tulevaisuudessa...
Vaimolla S-type 3.0V6
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
Re: Magneettinen öljyproppu
JMSC kirjoitti: Varmasti ainakin magnetpron viesteissä on luonnollisesti hieman mainoksen makua.
Toki kissaeläinhän ketjun aloitti joten mielestäni on ihan hyvää asiakaspalvelua vastata tähän ketjuun.
Kun magnetpro-ketjussa tuli alkuperäisten proppujen kuluminen ja mahdolliset vakiomagneetit esille, vertasin niitä proppujemme vastaaviin. Perustelut olivat kieltämättä (turhankin?) laajat, vieläpä käyttäjäkokemuksella/kuvalla varustettuina. Proppujemme kestävyyden ja magneettivoiman ero alkup. proppuihin nähden vaan on koko yritysidean perusta...ja siksi sitä tekstiäkin tuleejakuvaari kirjoitti: Moni juttu on varmaan totta, mutta ERITTÄIN vahva mainoksen maku noissa tämän ketjun jutuissa on.
Emme kuitenkaan poista niitä, mutta oikeampi paikka olisi myydään palsta ja/tai foorumin sponsorointi.
Minulla ei ole ollut onglemia yhdenkään alkuperäisen öljypropun kanssa, mutta vaihdankin aina kuparisen tai alumiinisen prikan, mikä tulee propun ja öljypohjan tai rungon väliin. Toisaalta olen näitten autojen kanssa touhunnut vasta parisenkymmentä vuotta.
Vaihteistoille meillä on vain asiakkailta saatua propputietoa, ei valitettavasti virallista katalogia.JMSC kirjoitti:Löytyykö muuten ZF6HP26 laatikon öljyntäyttöproppua?
Vanhasta venähti aukaistessa hieman (oli ihan pikkuisen tiukassa kiinni) tuo kuusiokolokanta ja olisi näinollen hyvä vaihtaa samalla kun laatikko saa pesun jossain vaiheessa tulevaisuudessa...
Kerrotko, millainen on propun kierre ja pituus, niin katsotaan sopiva malli valikoimasta.
Re: Magneettinen öljyproppu
Millä liimalla tuo neodymium magneetti on kiinnitetty roppuun? Jos se irtoaisi, voisi tulla pahaa jälkeä moottoriin.
S-type V6 3.0 2001
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Magneettinen öljyproppu
Kyllä se varmaan jäisi kiinni magneettisuuttaan öljypohjaan.Tata kirjoitti:Millä liimalla tuo neodymium magneetti on kiinnitetty roppuun? Jos se irtoaisi, voisi tulla pahaa jälkeä moottoriin.
S Type R (2002) -Black Edition-
Re: Magneettinen öljyproppu
Joissain autoissa öljypohja on kevytmetallia, kuten myös moottoripyörissä. Liimalla on tuolla kuuman öljyn seassa vaikeat olosuhteet. Moottoripyörään laitoin joskus ebaysta tilatun magneettitulpan ja ajatus irtoamisesta häiritsi hivenen mielenrauhaa. Magneetti on erittäin kovaa materiaalia ja moottoripyörässä on vielä vaihteiston hammaspyörät samassa öljytilassa.
S-type V6 3.0 2001
Re: Magneettinen öljyproppu
Laitanpa oman kokemuksen ketjuun, X:ään tuli pari vuotta sitten laitettua tuo magnetpro:n proppu.
Ensimmäisessä öljynvaihdossa jotain pientä oli siihen tarttunutkin, mutta ei sen jälkeen (=kone kunnossa).
Jaksaa aina hymyilyttää huoltomiehen ihmetys kun proppu ei putoa sormista astiaan vaan nappaa öljypohjaan kiinni.
Ovatkin kehuneet harvinaisen voimakkaaksi tuota magneettia.
Niin ja samanlainen on MP:ssä kiinni myös.
Ensimmäisessä öljynvaihdossa jotain pientä oli siihen tarttunutkin, mutta ei sen jälkeen (=kone kunnossa).
Jaksaa aina hymyilyttää huoltomiehen ihmetys kun proppu ei putoa sormista astiaan vaan nappaa öljypohjaan kiinni.
Ovatkin kehuneet harvinaisen voimakkaaksi tuota magneettia.
Niin ja samanlainen on MP:ssä kiinni myös.
Vaimolla S-type 3.0V6
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
Re: Magneettinen öljyproppu
Jotenkin taas tuntuu, että kuinka moottorit ovatkaan pärjänneet ilman näitä huippumagneetteja... Perusropulla vs magneettihyperropulla ajaa enemmän kilometrejä ennenkuin on täysin väljä kun metallisilppu on hieronut dylinterit väljiksi? Joissain VAG vehkeissä tämä voisi toimia kun EGR:stä irtoaa tavaraa ja moottori on valmis ennen 100tkm, tosin silppu on alumiinia
Tesla Model S P85D Ludicrous -15| Jaguar F-Pace 3.0D -17
Ex:Jaguar XF 3.0D FL -12 (402hv ja 820Nm), Jaguar S-type Excl Sport 2.7D -08
Autojen ohjelmointeja ja vikadiagnostiikkaa
http://www.lisäätehoa.fi
P. 044-5867096
Ex:Jaguar XF 3.0D FL -12 (402hv ja 820Nm), Jaguar S-type Excl Sport 2.7D -08
Autojen ohjelmointeja ja vikadiagnostiikkaa
http://www.lisäätehoa.fi
P. 044-5867096
Re: Magneettinen öljyproppu
Ehkä parempi ennakkovaroituksena... ehtii viemään vaihtoon ennen kuin laukeaa kokonaan.
Vaimolla S-type 3.0V6
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
XJR-6
Honda CB 1300F Super Four
EX:ät
Ford Sierra -83 1.6GL "museopeli" (luovutettu parempaan kotiin)
X-type 2.0D siirtyi suvussa eteenpäin
Honda CB SevenFifty
Mondeo GT V6 aut. farkku
Mondeo 1.8GLX RIP
- kissaeläin
- Viestit: 4838
- Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Magneettinen öljyproppu
Niin, kaikki uusi ei ehkä ole paholaisesta ?
S Type R (2002) -Black Edition-