Edullisia renkaita netistä

Tänne tietoa palvelujen tuottajista
Naikki
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Heinä 01, 2015 9:11 pm

Edullisia renkaita netistä

Viesti Kirjoittaja Naikki »

Tervehdys!

Vinkiksi kanssa-autoilijoille edullinen rengasmyymälä netissä...tai siis Virossa. http://www.rengas24.com/
Itse olen tilannut kahteen autoon renkaat tuolta ja olen ollut tyytyväinen.
Ainoa miinus tietty, että rengastyöt pitää teettää paikallisesti sitten Suomessa, ja liikkeet eivät eikein tunnu siitä tykkäävän.
Jos sattuu tarvitsemaan myös vanteet, niin sitten kannattaa ottaa pakettina, niin ei tarvitse muuta kuin laittaa/laitattaa alle.


P.S. En ole mitenkään työsuhteessa ko. yritykseen, joten tämä ei ole spamia, vain vinkki...jonka voi jättää toki käytämättäkin. :P

-= Naikki =-
Jaguar XJ6 S1 1970
mikki
Viestit: 982
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 4:24 pm
Paikkakunta: Helsinki / Espoo
Viesti:

Re: Edullisia renkaita netistä

Viesti Kirjoittaja mikki »

Hyviä kaikki vinkit kustannusten säästämiseksi.
Nyt vielä vinkatkaa paikoista jotka mielellään asentaa renkaat vanteille ja hintaa eri puolilla maatamme....
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Edullisia renkaita netistä

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Moi,
Ei mulla ainakaan ole ollut ongelmaa rengasliikkeissä palvelun kanssa kun omat muualta tilatut kumit olen vienyt ja kysynyt asennusta ja hintaa. En siis tunnista ongelmaa asiassa. Kertokaa toki kokemuksia päinvastoin, että missä niitä renkaita ei asenneta rahaa vastaan ?
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Vemppu
Viestit: 205
Liittynyt: Ma Huhti 16, 2012 1:18 pm

Re: Edullisia renkaita netistä

Viesti Kirjoittaja Vemppu »

kissaeläin kirjoitti:Moi,
Ei mulla ainakaan ole ollut ongelmaa rengasliikkeissä palvelun kanssa kun omat muualta tilatut kumit olen vienyt ja kysynyt asennusta ja hintaa. En siis tunnista ongelmaa asiassa. Kertokaa toki kokemuksia päinvastoin, että missä niitä renkaita ei asenneta rahaa vastaan ?
Kyllähän ne rahalla alle saa miltei missä vaan mutta sitä rahaa voi tarvita toisissa paikoissa kovasti paljon tuntuisesti. Minusta esim. 90€ vanteille nostosta ja tasapainotuksesta on aikalailla paljon eli liikaa :-/ Myöskin naamanmytristely on tuttua samaten kuin se että kalenterit pukkaa olemaan kovasti täynnä :P

Onneksi huoltsikat yms paikat joissa ei olla niin sen "oman rengasmyynnin perään" tekevät noita vielä kohtuuhintoihin ilman ylimääräisiä voimisteluliikkeitä.
Tallissa: MB CLS 350 -05, Honda Vf750c Magna -94, Kawasaki EL250 -94, Peugeot 308 120 Vti Sport -08, Toyota Corolla Liftback 1.3 -89, Adria Izola 697 SL Renault Master 2.5 150Dci -08
always bb
Viestit: 47
Liittynyt: Ti Joulu 10, 2013 5:15 pm
Paikkakunta: helsinki

Re: Edullisia renkaita netistä

Viesti Kirjoittaja always bb »

Rengasonline jopa halvenpi kun viron firma ja saa lähimmän asennuspisteen katsottua netistä
EBR garage
Vemppu
Viestit: 205
Liittynyt: Ma Huhti 16, 2012 1:18 pm

Re: Edullisia renkaita netistä

Viesti Kirjoittaja Vemppu »

Nyt on otettava omia sanoja takaisin himpan verran. Näkyy paikallinen hintataso olevan rengastöille aikalailla 80e riippumatta paikasta, sen koosta tai tasosta :-/

Minusta tuo hinta on kyllä himpan pitkä kun siinä sellainen puolituntia menee aikaa vaikka alta alle tekee :-/
Tallissa: MB CLS 350 -05, Honda Vf750c Magna -94, Kawasaki EL250 -94, Peugeot 308 120 Vti Sport -08, Toyota Corolla Liftback 1.3 -89, Adria Izola 697 SL Renault Master 2.5 150Dci -08
Landshark
Viestit: 302
Liittynyt: Pe Loka 23, 2009 8:25 pm
Paikkakunta: lappeen Ranta

Re: Edullisia renkaita netistä

Viesti Kirjoittaja Landshark »

Ala itse rengasyrittäjäksi. Kärvistele 7kk vuodesta lähinnä paikkauksilla ja paskanjauhannalla.

Asiakas todennäköisemmin tilaa netistä 40% halvemmalla kuin saat SUOMALAISESTA rengastukusta tai maahantuojalta ...

Sitten ihmetellään "poskettomia" asennushintoja :shock:
Monta vekotinta - mutta ei yhtään kissaa taloudessa tällä hetkellä

ex - X350 XJ6, XJ8 4.0 Sovereign, S-Type 2.7 TwinTurboDiesel Executive, XJR (X308), XK8

Ducati© - Making Mechanics Out of Riders Since 1946! x 2

Scogo
Vemppu
Viestit: 205
Liittynyt: Ma Huhti 16, 2012 1:18 pm

Re: Edullisia renkaita netistä

Viesti Kirjoittaja Vemppu »

Landshark kirjoitti:Ala itse rengasyrittäjäksi. Kärvistele 7kk vuodesta lähinnä paikkauksilla ja paskanjauhannalla.

Asiakas todennäköisemmin tilaa netistä 40% halvemmalla kuin saat SUOMALAISESTA rengastukusta tai maahantuojalta ...

Sitten ihmetellään "poskettomia" asennushintoja :shock:
Ilmeisesti minulle suunnattu?

Noh, sillä 80€ settihinnalla tuntitaksa pyörii jossain 160-240€ tuntumassa. Myös heillä jotka eivät leipätyönään renkaita myy. Eivätkä siten paikkauksilla loppuaikaa kärvistele. Paremminkin tekevät OTO:na noita rengashommiakin. Mutta mikäs on tehdessä kun paikkauksilla kärvistelijät ovat hinnat ylös vetäneet jolloin kivahan siinä on öljynvaihto-ukonkin rengassesongin sattuessa osansa vuolaista?

Yleiskorjaamo jossa äijä näkyi veivaavan hommaa sellaiset 20minuuttia ja kuittasi siitä mainitun 80€, tekee kutakuinkin tuon yllämainitun tuntivelonnaksi. Minusta se on aikalailla paljon se. Vallankin kun samaanaikaan sama ukko veivaa muita huolto- ja korjaustöitä ~70€ tuntiliksalla.

Eräässä paikallisessa AUTOASI korjaamossa rengastyöt olisi olleet luokkaa 80-90€. Tarkasti ei osannut arvioida kun tekevät tuntitöinä. Kysäisin jotta meneekö siinä oikeasti toista tuntia... Ei vastannut mitään.

Eli kyllä minusta edelleen rengastyöt on pitkäksi hinnoiteltu.
Tallissa: MB CLS 350 -05, Honda Vf750c Magna -94, Kawasaki EL250 -94, Peugeot 308 120 Vti Sport -08, Toyota Corolla Liftback 1.3 -89, Adria Izola 697 SL Renault Master 2.5 150Dci -08
Coupe
Viestit: 524
Liittynyt: To Marras 18, 2004 9:19 pm
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Edullisia renkaita netistä

Viesti Kirjoittaja Coupe »

Niin, painot, rengasrasvat ja neljät venttiilit maksanevat nekin jotain - luulisin.
i
gearhead
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Tammi 02, 2017 11:39 pm

Re: Edullisia renkaita netistä

Viesti Kirjoittaja gearhead »

Tirendosta löytyy merkkirenkaita varsin kohtuulliseen hintaan. Esim. Pirellin P Zero Nero GT hinta näyttää olevan tällä hetkellä kohdallaan.
Avatar
JoHu
Viestit: 176
Liittynyt: Ke Maalis 19, 2014 10:54 pm
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Edullisia renkaita netistä

Viesti Kirjoittaja JoHu »

Talvirenkaiden osto edessä koossa 205/55/16. Kitkoja ensisijaisesti haeskelen. Mitä mieltä väki on esim. Nankangin SV-1, mikä menestynyt testeissä lähivuosina. Trafin 50 kitkarenkaan testissä tullut 10. ja Tekniikan Maailman kitkarengas testissä 9 renkaasta 5. Nankang oli ollu testin hiljaisin rengas ja paras vai parhaita pidossa sohjossa ja jarrutuspidossa jäällä. Toisena vaihtoehtona pyörinyt Bridgestonen LM-32 ja LM001, joita saa vuonna 2014 paistettuna 70-75€ kpl eli samoihin hintoihin tuon Nankangin kanssa. Paikat mistä renkaita olen tässä katsellut ovat rengas-online ja 1001renkaat. Ensimmäisestä olen tilannut ennenkin, jälkimmäisestä en koskaan vielä. Myös vannetukusta olen katsellut, sielläkin myydään samaa Bridgestonea vm. 2014, mutta 10-15€ kpl kalliimmalla.

Kysyisin siis, kannattaako 3v vanhaa ajamatonta Bridgestonea ostaa? Meneekö kumi siinä ajassa miksikään? Myynnissä näkyy olevan myös 2012 ja 2013 vuosien kumeja, mutta eikö tuo 5v ala ainakin olla jo vähän liian vanhaa tavaraa, vai?
Jaguar X-Type Estate Business 2,0D vm. -07
Volvo Amazon B20 ”Royal Blue” vm. -69
Yamaha BT 1100 Bulldog vm.-06

Ex:
Jaguar X-Type 2,1 V6 vm.-02
Jaguar S-Type 2,7D V6 vm.-06
Avatar
JoHu
Viestit: 176
Liittynyt: Ke Maalis 19, 2014 10:54 pm
Paikkakunta: Haapavesi

Re: Edullisia renkaita netistä

Viesti Kirjoittaja JoHu »

Itse itselleni vastaten, tilasin edellä mainitsemani Nankang SV-1:t. Ilmeisesti aika suosittu rengas, kun tuntui olevan loppu tai yhtä kahta rengasta jäljellä monessa paikkaa. Kesärenkaina mulla on jo vuosia ollu Linglongin Greenmax testimenestys renkaat, nyt sitten talveksi toisia menestyneitä kiinalaisia. Ilmeisesti noissa kiinalaisissa paljonkin eroja saman merkinkin sisällä, esim. nämä Nankangin SV-1 menestyneet aiemmassa viestissäni mainitulla tavalla ja positiivisia käyttäjäkokemuksia löytyy netistä paljon, mutta Nankang SV-2 ja Nankang ICE-1 eivät sitten juuri mitenkään kummemmin ole testeissä pärjänneet ja käyttäjien kokemuksetkin miinuspuoleisia.
Jaguar X-Type Estate Business 2,0D vm. -07
Volvo Amazon B20 ”Royal Blue” vm. -69
Yamaha BT 1100 Bulldog vm.-06

Ex:
Jaguar X-Type 2,1 V6 vm.-02
Jaguar S-Type 2,7D V6 vm.-06
Vastaa Viestiin