ruoste-estoa pääkaupunkiseudulla

Tänne tietoa palvelujen tuottajista
eeimmon

ruoste-estoa pääkaupunkiseudulla

ViestiKirjoittaja eeimmon » Ma Syys 17, 2018 11:25 am

Minulla oli suositus tarkan työn paikasta, Keravan Ruosteenesto, nimen mukaisella alueella.
Kun ajattelin viedä auton katsottavaksi, kävi ilmi että omistaja on eläköitynyt ja paikka on lopettanut.

Onko lukijoilla tietoa paikasta, jossa osaaminen ja asenne ovat kohdallaan?

eeimmon
XJ6 4.0 Vanden Plas "Miss Las Vegas"

ÄksJiiKasi

Re: ruoste-estoa pääkaupunkiseudulla

ViestiKirjoittaja ÄksJiiKasi » Ke Syys 19, 2018 5:20 pm

Samaa mietiskellyt. Keväällä ajatus viedä XKR ruosteenestoon. Jotenkin vaan tuntuu että pitäisi olla paja joka tuntee kissan, näissä on omia omituisuuksiaan mitä ei varmasti perusjamppa osaa suojailla.
Kari K
Ex Stype 4.0
Ex XJ8 Sovereing LWB
Ex 40 muuta kinneriä ja prätkää
XKR 4.0 Convertible
Jeep Wrangler Unlimited Sahara 3.6

Aonsaithya

Re: ruoste-estoa pääkaupunkiseudulla

ViestiKirjoittaja Aonsaithya » Ke Syys 19, 2018 8:19 pm

ÄksJiiKasi kirjoitti:Samaa mietiskellyt. Keväällä ajatus viedä XKR ruosteenestoon. Jotenkin vaan tuntuu että pitäisi olla paja joka tuntee kissan, näissä on omia omituisuuksiaan mitä ei varmasti perusjamppa osaa suojailla.

Jag-Finnillä suosittelivat Hollolan Ruosteenestoa, perusteena juurikin aiempi kokemus Jaggeista. Ei ole ihan pk-seudulla, mutta ei nyt ihan mahdottomankaan kaukana. Muistaakseni mainitsivat että jotkut anturit, ehkä varashälyttimeen liittyen, pitää tietää huomioida suojauksessa ja niin edelleen.

Itse olen vielä kahden vaiheilla suojauksen suhteen, kun vaikka X150:ssä kori onkin alumiinia, apurungot ja kenties jotkut muutkin alustan osat ovat käsittääkseni terästä...
Ex: 2007 XK 4.2, Liquid Silver & Charcoal
Ex: 2001 X-Type 2.5 SE, Platinum, Dove & Granite

Palaa sivulle “Palvelut”