Jaguar huolto/korjaus yritykset

Tänne tietoa palvelujen tuottajista
BRG
Viestit: 358
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 10:05 pm
Paikkakunta: Tampere

Jaguar huolto/korjaus yritykset

Viesti Kirjoittaja BRG »

Monien Jaguar omistajien, ainakin vähän vanhemman Jaguarin hankkineen, yleinen kysymys on, mistä löytää osaava ja luotettava paja vastaan tulleen probleemin hoitamiseen. Täältä Kissakulmasta vastauksia saa hyvin, mutta vastaukset rajoittuvat luonnillisesti niiden henkilölöiden mielipiteisiin, joilla on mielenkiintoa/aikaa vastata ko. viestiin. Ja parhaatkin vastaukset häipyvät ajan myötä arkistoon ja niitä voi olla hankala kaivaa esiin.

Olisiko ideaa, jos yrittäisimme kerätä tietoa ja kokemuksia Jaguar tuntemusta omaavista pajoista ja muodostaa niistä kaikkia Jaguar kuskeja palveleva "tietokanta". Haavena olisi kaikkia hyödyntävä lumipalloefekti, jossa osaavat pajat saisivat lisää asiakkaita ja Jaguar kuskit osaavaa huolto/korjaus palvelua.

Mielestäni luonnollenen paikka tällä tietokannallle olisi tämä "www.jagclub.net". Yksi toteutustapa voisi olla lisätä tänne keskusteluryhmä tyyliin "huolto/korjaus yritykset". Sinne jäsenet voisivat luoda firma/paikkakunta viestejä tyyliin "Triangle Motors/Turku", jonne ko, pajassa käyneet voisivat kommentoida paikan Jaguar osaamisen ja palvelun tason. Tämä auttaisi paljon Jaguar omistajia, joilla ei vielä ole tietoa, missä lähin luotettava paja sijaitsee.

Tämä on vain yksi ehdotus, paremmat ovat tervetulleita.
BMW 428i xDrive -16
Honda Varadero -04 (XL 1000 VA)
Ex XJ6 4.0 Sovereign -95 (X300)
HEE
Viestit: 134
Liittynyt: Ti Marras 16, 2004 8:11 am

Viesti Kirjoittaja HEE »

Oikein hyvä ehdotus - kannatan!

Minulla on ollut mielessä vähän saman suuntaisia ajatuksia, vaikka en ole sanonut tätä aikaisemmin ääneen.
Olen itse mettinyt että innostuisivatkohan Jaguar -huoltamoiden omistajat tekemään pieniä juttuja jostain "vakio" huoltotoimista - esim. XJ sarjan Jaguarien jarrut ja niiden huolto, tms. Aiheitahan löytyy loputtomasti ;)

Sen verran täytyis nähdä vaivaa että joku ottaisi tai keräisi kuvat aiheesta ja itse spesialisti kirjoittaisi jutun.

Tässä täytyy nyt sitten muistaa vain se että kaikki yrittäjät saavat tasapuolisen "kohtelun" - eli jokainen saa halutessaan samanlaiset mahdollisuudet päästä "mainostamaan" itseään Jaguar -kansalle.
Vastaa Viestiin