GITS Motorsport

Tänne tietoa palvelujen tuottajista
Karra3600
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Maalis 22, 2006 5:15 pm

GITS Motorsport

Viesti Kirjoittaja Karra3600 »

Tiedoksenne GITS Motorsport -firma. Käyntikortissa merkit Lamborghini, Ferrari, Maserati, Aston-Martin ja Jaguar, viitteinä engine preparation, all aspects of tuning, power increases, brakes, transmission, suspension, expert exhaust design. Ainakin minun 3,6 litresta tiesivät enemmän kuin se kuuluisa lääkäri määrää. E-mail: thoma@honore.homelinux.net (Gareth Thomas).
Avatar
stefanantinaho
Viestit: 793
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2004 6:40 pm
Paikkakunta: Parainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stefanantinaho »

Gareth Thomas on saavuttanut kuuluisuutta rataracingissä, jossa edelleenkin hänen -70--80-luvun Triumphit ovat tietyissä piireissä legendaarisia - 2-litraisesti 2.7:ään suurennettu Triumph Vitessen 6-syl-kone, itse rakennetut pakosarjat, 6-6-putket, itse modofioidut vaihteisto ja perä.

Hän ja kumppaninsa Iain Suggett, joka taas on niinikään racingia vakavissaan harrastava Birminghamiläinen lakimies, ovat perustaneet GITS-motorsports firman joka toimii sekä Englannissa että Talinnassa. Gareth - joka tietämykseni mukaan on konserttiviulisti (!) - kilpailee XJ40:llä, ja rakentaa Kougaria niinikään radoille. Iainin kilpuri on XJ-S.

Heidän asiantuntemuksensa varsinkin AJ6/AJ16 sekä 5.3-6.0 V12 koneista on uskomaton, ja niin ovat myös heidän kykynsä loihtia niistä lisää voimaa. Garethin mukaan hän pystyy Eestissä, Narvan lähellä, hoitamaan kaikki Jaguar-huoltotyöt. Saatan uskoa että työt tehdään kunnolla. Hän suunnittelee myös autojen/klassikoiden talvisäilytystä ja vannoo tilojen olevan erittäin turvallisia.
Stefan

Jaguar XJ6 3.0 V6 BRG/Ivory
Volvo V70 2.0D
MG ZT-T
ex: Jaguar X-type 2.0D Estate, Volvo V50 1.6D, XJS V12HE, Daimler Six, DD6, 4.0 S, 4.0 Sovereign, XJR 4.0 SC man, DD6 LWB, Jaguar XJ8 3.2 S...
Vastaa Viestiin