Stoneleigh, 3/2009

Yleinen Jaguar-keskustelu
Kopi
Viestit: 1961
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:25 am
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Stoneleigh, 3/2009

Viesti Kirjoittaja Kopi »

Liekö taantuma iskenyt Stoneleighin Jaguar Spares Day:llekin, jotenkin tuntui, ettei myyjiä ja ostajia ollut entiseen (aiempi kokemus 2007) malliin, toki hallit (5-6) olivat nytkin täynnä osia ja autoja. Ja reppu täyttyi kaikenlaisesta tarpeellisesta ja tarpeettomasta kamasta. Eli siis ihan hyvä reissu.

Muutama kuva Lontoosta ja Stoneleighistä tuolla:
http://share.ovi.com/album/kopikk.UKcars?sort=2
Slideshow ei näytä selitystekstejä, joten jos ne haluat nähdä, niin tuplaklikkaa ekaa kuvaa ja jatka NEXT-napilla. Tekstit kuvan alla.

Tuolla käväisee näppärästi Pendoliinolla Lontoosta, eikä maksa kuin 60-70 puntaa takseineen. Jos siis on ensin Lontooseen hankkiutunut.
Köpi
Viimeksi muokannut Kopi, Pe Maalis 05, 2010 3:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1961 Mk2 3.8L MOD      ex: 2000 XJ8 3.2L Executive
Kuva
https://kulusjarvi.eu/jagmk2.htm
Avatar
jakuvaari
Viestit: 2061
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 5:00 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stoneleigh, 3/2009

Viesti Kirjoittaja jakuvaari »

Kopi kirjoitti:Liekö taantuma iskenyt Stoneleighin Jaguar Spares Day:llekin, jotenkin tuntui, ettei myyjiä ja ostajia ollut entiseen (aiempi kokemus 2007) malliin, toki hallit (5-6) olivat nytkin täynnä osia ja autoja. Ja reppu täyttyi kaikenlaisesta tarpeellisesta ja tarpeettomasta kamasta. Eli siis ihan hyvä reissu.

Muutama kuva Lontoosta ja Stoneleighistä tuolla:
http://share.ovi.com/channel/kopikk.UKcars
Slideshow ei näytä selitystekstejä, joten jos ne haluat nähdä, niin tuplaklikkaa ekaa kuvaa ja jatka NEXT-napilla. Tekstit kuvan alla.

Tuolla käväisee näppärästi Pendoliinolla Lontoosta, eikä maksa kuin 60-70 puntaa takseineen. Jos siis on ensin Lontooseen hankkiutunut.
Köpi
Kiva! Juu, kyllä se 2007 oli aika huippu, viime vuonnakin oli rompetta vähemmän, ilmeisesti vaihtelee kovasti, tosin jos on rahat tiukemmalla monilla, luulisi, että autotallien hyllyjä kannattaisi tyhjentää muutenkin kuin vain e-bayn avulla. Tosin oikein vanhaa kamaa oli syksyllä 2006 vielä enemmän kuin silloin 2007.

-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
Avatar
jakuvaari
Viestit: 2061
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 5:00 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stoneleigh, 3/2009

Viesti Kirjoittaja jakuvaari »

Kommentteja vielä:

Jos se MK2 oli esim. RHD 2.4L automaatti, niitä on kaiketi ollut hieman hankalampi saada kaupaksi. Ei taatusti ollut ainakaan 3.4 tai 3.8 MOD.

Se SS100 on varmaan nk. Suffolk SS100 replika, ihan nätti, niistäkin parhaimmillaan huudetaan montakymmentä tonnia, tuossa on vielä vanhemman näköinen XK-kone, tosin voi olla vaan koristeltu (vanhat venttiilikopat, kiillotettu imusarja ja isommat kaasarit) useimmat niistä perustuu XJ6 S2 tai S3 tekniikkaan.

Oikea SS100 2 1/2 litre maksaa parisataa tuhatta, jos sitä on menty pilaamaan, ja jos se on aivan pilaamaton auto mielenkiintoisella historialla niin sitten ainakin puolet lisää...

S-type on valitettavan aliarvostettu (siis se 1960-luvun) kuin myös 420, joita tuntuu olevan kovin vähän mutenkin, onneksi Suomeen on taas saatu joku lisää vuosi pari sitten.

Kiva nähdä edes kuvia, kun ei taas päässyt itse paikalle. :)

-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____65.500km__________50.000km___________8.800km____________104.000km_______________67.000km_________
Vastaa Viestiin