Terve!
Nämä pumput kuulemma alkavat vuotaa, itselläni n. 180 000km kohdalla. Kuulin, että valmistevika ja ne voi helposti korjata.
Siksi tilatessa takuukorjattu ottavat ne 100 punnan vakuusmaksun elleivät saa vanhaa tilalle.
Itse valitsin uuden kun ei ollut aikaa odotella. Niinipä tämä nyt myynnissä 100eur / tarjous + postikulut.
Lähtee kun rahat tililläni näkyvissä.
Mahd. kyselyt meilillä
mikkiätkolumbus.fi
Ja se auto on kohtapuoliin tarpeeton uuden alta. (Uudessahan on 3v takuu ilman kilsoja. Eräällä on XF:ssä nyt 2v ajettu ja 185000km ja takuuta vielä jopa 270000km asti, ei paha)!
Tämä Suomi X-type Estate Sport on juuri täyshuollettu Inchcapella. Tuo tehostimen pumppu sekä kannen tiiviste ( vuoti ) ja takalasinpyyhin laitettu kuntoon.
Huoltokirjassa 6 leimaa Inchcape ja pari muutakin.
Vaikea myytävä näillä kilometreillä. Kuitenkin kiva käyttöauto ja kaikki toimii. Huollettu Webasto kaukolla, DSC ym jne.
Vaihdossa tarjottu ties mitä, ei tarvetta kuin vähän cash= 13500e/tarjous.
Meili yllä! Oikein hyvää juhannusta kaikille.
X-type 2,0D -05 ja sen ohjaustehost. pumppu, korjattavaksi
Re: X-type 2,0D -05:n ohj.teh. pumppu ja suuttimet korjattav
Up and down!
Down: Auto on jo aikaa sitten myyty.
UP:
Tuo ohjaustehostajan pumppu nyt 50eur.
Äksäläiset, seuratkaa tuolla 150 - 200 000km alkaen josko ohjaustehostajan pumppu alkaa vuotaa.
Sehän näkyy märkyytenä/tippoina alustassa tai auton alla ja että nestettä pitää lisätä.
Vika voi olla vaarallinenkin sillä jos sitä ei huomaa niin äkkiä tehostus loppuu kokonaan ja ratti muuttuu tosi jäykäksi, pelästyttää eikä auto oikein meinaa kääntyä.
Kuulemma aina lopulta tehostaja alkaa vuotaa suunnitteluvirheen vuoksi sanoi eräs korjaaja.
Voi sorvata ja toiminee iänkaiken. Tai korjata kuten oli tiivisteillä tms ja toiminee taas nuo 150 -200 000km.
Se on syvällä ja vaatii paljon purkamista. Siksi on hyvä olla uusi tai kunnostettu niin saa auton heti taas kuntoon.
Suuttimet:
Taidan nekin ( vanhat ja poistetut ) löytää, jos jollakulla niille käyttöä saa tehostimen ostettuaan ne ilmaiseksi ''kaupan päälle''.
Nouto Espoo/ Hki tai lähetys toivomallasi tavalla kun ostos ja rahti näkyvät tililläni!
M
Down: Auto on jo aikaa sitten myyty.
UP:
Tuo ohjaustehostajan pumppu nyt 50eur.
Äksäläiset, seuratkaa tuolla 150 - 200 000km alkaen josko ohjaustehostajan pumppu alkaa vuotaa.
Sehän näkyy märkyytenä/tippoina alustassa tai auton alla ja että nestettä pitää lisätä.
Vika voi olla vaarallinenkin sillä jos sitä ei huomaa niin äkkiä tehostus loppuu kokonaan ja ratti muuttuu tosi jäykäksi, pelästyttää eikä auto oikein meinaa kääntyä.
Kuulemma aina lopulta tehostaja alkaa vuotaa suunnitteluvirheen vuoksi sanoi eräs korjaaja.
Voi sorvata ja toiminee iänkaiken. Tai korjata kuten oli tiivisteillä tms ja toiminee taas nuo 150 -200 000km.
Se on syvällä ja vaatii paljon purkamista. Siksi on hyvä olla uusi tai kunnostettu niin saa auton heti taas kuntoon.
Suuttimet:
Taidan nekin ( vanhat ja poistetut ) löytää, jos jollakulla niille käyttöä saa tehostimen ostettuaan ne ilmaiseksi ''kaupan päälle''.
Nouto Espoo/ Hki tai lähetys toivomallasi tavalla kun ostos ja rahti näkyvät tililläni!
M
Re: X-type 2,0D -05:n ohj.teh. pumppu ja suuttimet korjattav
Jep, suosittelen nopeaa toimintaa koska kuulin mekaanikolta että voipi vuotaa starttimoottorin päälle vaikka itse en tästä todellista logiikkaa löytänytkään. Ja samoilla kilsoilla meni mullakin. Jos joku tarvitsee apua taikka ohjeita tämän vaihtoon niin yhteyksiä.mikki kirjoitti:Up and down!
Down: Auto on jo aikaa sitten myyty.
UP:
Tuo ohjaustehostajan pumppu nyt 50eur.
Äksäläiset, seuratkaa tuolla 150 - 200 000km alkaen josko ohjaustehostajan pumppu alkaa vuotaa.
Sehän näkyy märkyytenä/tippoina alustassa tai auton alla ja että nestettä pitää lisätä.
Vika voi olla vaarallinenkin sillä jos sitä ei huomaa niin äkkiä tehostus loppuu kokonaan ja ratti muuttuu tosi jäykäksi, pelästyttää eikä auto oikein meinaa kääntyä.
Kuulemma aina lopulta tehostaja alkaa vuotaa suunnitteluvirheen vuoksi sanoi eräs korjaaja.
Voi sorvata ja toiminee iänkaiken. Tai korjata kuten oli tiivisteillä tms ja toiminee taas nuo 150 -200 000km.
Se on syvällä ja vaatii paljon purkamista. Siksi on hyvä olla uusi tai kunnostettu niin saa auton heti taas kuntoon.
Suuttimet:
Taidan nekin ( vanhat ja poistetut ) löytää, jos jollakulla niille käyttöä saa tehostimen ostettuaan ne ilmaiseksi ''kaupan päälle''.
Nouto Espoo/ Hki tai lähetys toivomallasi tavalla kun ostos ja rahti näkyvät tililläni!
M
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Re: X-type 2,0D -05 ja sen ohjaustehost. pumppu, korjattavak
Tällaiset 'kädenojennukset' lämmittävät. Iso käsi Marcukselle!Jos joku tarvitsee apua taikka ohjeita tämän vaihtoon niin yhteyksiä.
Antsu
--------------------------------------
ex: Jaguar XJ12L Series 2 1974
ex: Jaguar XJ12L Series 2 1974
Re: X-type 2,0D -05 ja sen ohjaustehost. pumppu, korjattavak
Sehän näiden klubien ja foorumeiden tärkein idea onkin, paljon olisi jääny itseltäni tekemättä ilman vastaavanlaisia tiedonjakokanaviaAntsu kirjoitti:Tällaiset 'kädenojennukset' lämmittävät. Iso käsi Marcukselle!Jos joku tarvitsee apua taikka ohjeita tämän vaihtoon niin yhteyksiä.
Antsu
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-