XJR radalla

Yleinen Jaguar-keskustelu
Avatar
Igor
Viestit: 273
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 10:02 am
Paikkakunta: Tampere

XJR radalla

Viesti Kirjoittaja Igor »

Tuli käytyä visiitillä SCCH:n ratapäivillä Alastarossa. Keli oli mitä parhain tuolle harrastukselle, poutaa ja n. 15 astetta lämmintä, kone ja jarrut sai mukavan viileää ilmaa. Täytyy sanoa että ison villikissan käytös yllätti positiivisesti, odotin että olis puskenu ja kallistellu paljon enemmän. Kierrosajat ei ollu mitään huimia, kun ei noihin nopeisiin mutkiin uskaltanu vetää ns. täysillä. Paras kierros oli 1:38.2, alla in-car -kuvaa ko. kierroksesta.

http://www.youtube.com/watch?v=fv0h2R2LT1s

Odotin että välijäähyn kapasiteetti olis loppunu radalla kesken, kun on toi isompi väkipyöräkin antamassa ahtimelle vauhtia. Mutta mitään puutumista en huomannut useammankaan kierroksen jälkeen, ja kun varikolla heti ajon jälkeen kokeili coolerien pintaa, niin olivat hädin tuskin lämpimät. Eli ainakaan radalla ajaminen ei ole ongelma vakiolle välijäähylle.
Oli joskus: X308 XJR
Avatar
Jykkepoika
Viestit: 863
Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 9:14 pm
Paikkakunta: Järvenpää

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja Jykkepoika »

Moi.
Harmi ettei natsannut tällä kertaa lähteä ajelemaan, Alastaro on mukava rata ajella kun turva alueet on riittävät jos sattuis lipsahtamaaan.. samanlaiset kokemukset coolereiden suhteen minullakin, kapasiteettia riittää vaikka päivä oli viimeksi käydessä huomattavasti lämpöisempi niin ei ongelmia vaikka kokeilin ajaa kymmenkunta kiekkaa putkeen. Mulla on vakiohihnapyörät.
Samoin brembon jarrut pitivät samanlailla kierroksesta toiseen.
Tosin painoeroahan meidän autoilla taitaa jonkunverran olla (100Kg?), sulla jarrut kovemmalla kun on enemmän? massaa hidastettavana.
Eikös sullakin ole CATS? Se tuntuu hillitsevän tota kallistelua ihan mukavasti.
Kierrosaikoja en mittaillut kun tuntui olevan tarpeeksi jännää muutenkin.
Jykkepoika

Jaguar XKR-R convertible
Mini Cooper Electric Maximise
mikki
Viestit: 982
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 4:24 pm
Paikkakunta: Helsinki / Espoo
Viesti:

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja mikki »

Huomenia!
Olipa harvinaisen viihdyttävää katsottavaa.
Miehekästä menoa, kumit ulvoivat ja kerran perä irtosi ja pääsi ohjaamaan vastaan.
Rusinana P944:n päänahka.
Kova laite tuo Xjr-eittämättä!
Merci!
Michel du Fret
Avatar
Igor
Viestit: 273
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 10:02 am
Paikkakunta: Tampere

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja Igor »

Sitten kun taas ehtii pätkimään noita videoita, niin pitääkin laittaa jakoon kohta jossa mennään ohi E36 M3:sta. ;) Tosin hetken päästä piti itse antautua ZR1 Vettelle. :)
Oli joskus: X308 XJR
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Aika jännä ääni laitteessa, suht hillityltä kuulostaa videolla, en ole tuollaista livenä kuullutkaan ja saattaakin olettaa että pidetty aika herrasmiesmäisenä. Onko tuossa tiptronicci.tjsp vaihteisto?
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
HE1986
Viestit: 83
Liittynyt: Ke Kesä 03, 2009 3:19 pm
Paikkakunta: Kaarina

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja HE1986 »

Pitääs varmaan nauhottaa kans vakioputkilla ja siivapyörillä, niin kuulet hillittyä. Posti toi mullekin uudet putket ja tiistaina kutsuu paja! Aion nauhoittaa (tiellä) ennen ja jälkeen äänet. Katsotaan sitten!
Vaihteistokonsoli/ -maski on Jaguarin J-gate, eli D:stä vasemmalle löytyy vaihde kerrallaan "manuaali".
Mika

XJ-S HE '86 (ex)
XJR '99 (ex)
S-type '02 (ex)
Avatar
Igor
Viestit: 273
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 10:02 am
Paikkakunta: Tampere

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja Igor »

Juu, äänet on aika hillityt, koneen ääniä ei sisälle juuri kuulu (eikä varmaan kauheesti uloskaan), ahtimen vinkuna vain. :) Vaihteisto on ihan perinteinen automaatti J-gatella. Radalla pakotin lootan tiukemmissa mutkissa kakkoselle, koska muuten se olis lähteny mutkista ulos liian isolla vaihteella. Kickdownia kun ei oikein voi tehoreservin takia käyttää. :)
Oli joskus: X308 XJR
XJR-99
Viestit: 437
Liittynyt: Pe Joulu 16, 2011 9:33 pm

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja XJR-99 »

Igor kirjoitti:Juu, äänet on aika hillityt, koneen ääniä ei sisälle juuri kuulu (eikä varmaan kauheesti uloskaan), ahtimen vinkuna vain. :) Vaihteisto on ihan perinteinen automaatti J-gatella. Radalla pakotin lootan tiukemmissa mutkissa kakkoselle, koska muuten se olis lähteny mutkista ulos liian isolla vaihteella. Kickdownia kun ei oikein voi tehoreservin takia käyttää. :)
Mersun 722.650 laatikko on mitoitettu 800Nm asti. Ison turvakertoimen kera maksimisuositusvääntö jatkuvalle käytölle on vakiosisuskalujen kanssa 580Nm. Sulla on vielä vm. 2000 eli laatikon heikko kohta, neulalaakeri ( useita täystuhoja sattunut ) , on korjattu kestävämmällä. Itsellä odottaa tossa pöydällä asennusta ne kuuluisat sinipäiset solenoidit. Niistä varmaan olisi erityisesti ratakäytössä isoa hyötyä jos ajelee pelkällä deellä.
Avatar
Igor
Viestit: 273
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 10:02 am
Paikkakunta: Tampere

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja Igor »

Bluetopit vois kyllä tuoda vähän erilaista tunnelmaa rata-ajoon. Alaspäin vaihtojen kanssa sais varmaan olla mutkissa aika tarkkana, kuulemma sen verran terävöittää vaihtamista moottorijarrutuksessakin.

Pelkästään uudet iskarit ja ratakelpoiset renkaat tekis jo ihmeitä tossa hommassa. Mutta eipä ton kanssa ole tarkoitus alkaa ratoja kiertämään, siihen touhuun on omat vehkeensä. Vaikka olihan tuolla hauska aiheuttaa hämmennystä... moni tuli kyselemään autosta kun olivat nähneet sen kiertämässä rataa, sitä ennen sai olla aika rauhassa. ;)
Oli joskus: X308 XJR
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

^Onhan sulla kokemusta vanha ratakettu!
Eikö kick down toimi J-gaten pakkovaihteissa?
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
Igor
Viestit: 273
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 10:02 am
Paikkakunta: Tampere

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja Igor »

Noooo, ei tässä nyt olla kovin vanhoja, eikä niin ratakettujakaan... innostunut harrastaja lähinnä. :)

Kickdown toimii pakkovaihteillakin. Noista mutkista kun tuuppaa ulos, niin kaasua ei vaan voi polkasta kerrasta pohjaan. Parempi olla sopiva vaihde valmiiksi silmässä, on helpompi annostella kaasua pidon rajalla.
Oli joskus: X308 XJR
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Perkele, ellei töiden takia pitäs ajaa tupaöljyllä niin kyllä se ois remmiahdettu kasi täälläkin. Just tossa kauppamatkalla laskin että mitä ois bensakulut jos ajelis nääkin ajot neljä litrasella kasilla. Vaimo oli sitä mieltä että sillä rahalla saa elämyksiä, mä kysyin että mitäs se jaggella ajo on jos ei elämyksiä niin kuulemma esim lomamatkat mitä sillä rahalla voi tehdä on elämyksiä ;) Aina ne 5.0 V12 bemut ja pikkukoneiset musset on kuitenkin vaihtoon lähtenyt kun on tajunnut sen hölmöyden käyttöautona. Kai se pitää vaan hommaa toinen auto jossain välissä kesäkäyttöön tai ostaa tehokkaampi nokileka=XJD :P
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Antsu
Viestit: 65
Liittynyt: Ti Huhti 21, 2009 8:33 pm
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja Antsu »

Tehokas nokivasara ei ole mikään huono vaihtoehto. Itsellä alla mainittu peli käyttöautona - vakiona 245 hv ja 520 Nm.
Maisema vaihtuu vikkelään keskikulutuksen ollessa sekalaisessa ajossa 6 litraa/100 km.

Antsu
--------------------------------------
ex: Jaguar XJ12L Series 2 1974
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Antsu kirjoitti:Tehokas nokivasara ei ole mikään huono vaihtoehto. Itsellä alla mainittu peli käyttöautona - vakiona 245 hv ja 520 Nm.
Maisema vaihtuu vikkelään keskikulutuksen ollessa sekalaisessa ajossa 6 litraa/100 km.

Antsu
Olen ajanut vastaava farmaria. Kyllä tehoboxilla varustetulla X:lläkin kerkiää, ei se missään nimessä patalaiska ole mutta iso diisseli lastulla olisi tietty ihan eri peli ;)
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

Perkele! Aja Marcus Jaguaria arjet tupaöljyllä, elämys sekin, ja hanki V8 harresteauto mihin pääset purkaamaan luovuuttasi. Pieni ahdettu tai Iso Vapari, Jaguar ofkoos, siinä vasta elämystä. Sillä hurautette syvään etelään aurinkorannikolle kreikkaan tai espajaan. Vaimosi ymmärtää että se on suuri elälmys hänellekkin ja hiilijalanjälkenne pysyy pienempänä kuin lentämällä. Muistat hää-, nimi-, vuosipäivät (kun Jagge tuli taloon) ja tietty jouluna annat sormuksia, kukkia ym hempeetä mistä se tykkää samalla näytät sille esitteitä lomakohteista psykologisesti aivoja pesten "eikös tuonne olisi kiva mennä kesälomalle"? Siinä vaiheessa kun syötti on nielty ja syksyllä upean elämyksen jälkeen voit palkita itsesi, jos pakka kestää, uudella XJ Diisselillä!
Sorry suti vähän sivuraiteellle mutta noin maailma pelastuu. Pliis älkää kysykö miksi vaimo heitti mut pellolle..
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
HE1986
Viestit: 83
Liittynyt: Ke Kesä 03, 2009 3:19 pm
Paikkakunta: Kaarina

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja HE1986 »

XJR-99 kirjoitti:
Igor kirjoitti:Juu, äänet on aika hillityt, koneen ääniä ei sisälle juuri kuulu (eikä varmaan kauheesti uloskaan), ahtimen vinkuna vain. :) Vaihteisto on ihan perinteinen automaatti J-gatella. Radalla pakotin lootan tiukemmissa mutkissa kakkoselle, koska muuten se olis lähteny mutkista ulos liian isolla vaihteella. Kickdownia kun ei oikein voi tehoreservin takia käyttää. :)
Mersun 722.650 laatikko on mitoitettu 800Nm asti. Ison turvakertoimen kera maksimisuositusvääntö jatkuvalle käytölle on vakiosisuskalujen kanssa 580Nm. Sulla on vielä vm. 2000 eli laatikon heikko kohta, neulalaakeri ( useita täystuhoja sattunut ) , on korjattu kestävämmällä. Itsellä odottaa tossa pöydällä asennusta ne kuuluisat sinipäiset solenoidit. Niistä varmaan olisi erityisesti ratakäytössä isoa hyötyä jos ajelee pelkällä deellä.

HETKO HETKO. Saisko tuosta neulalaakerista tietoa??Alko justiinsa pelottamaan. Ja uteliaisuudesta noista blue topeista kans.
Mika

XJ-S HE '86 (ex)
XJR '99 (ex)
S-type '02 (ex)
Avatar
Igor
Viestit: 273
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 10:02 am
Paikkakunta: Tampere

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja Igor »

Neulalaakereista en osaa sanoa, mutta noi sinipäiset solenoidit tekee vaihdoista terävämmät, kun loota luistattaa vähemmän. Mersun SLR:ssä noita kai on alunperin käytetty, siinä kun on vastaava (ellei peräti sama) loota.

Tässä vielä tuolta ratapäiviltä pätkä jossa M3 tulee varikolta meikäläisen eteen... http://www.youtube.com/watch?v=VDdPnsNoDpM
Oli joskus: X308 XJR
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

rebel58 kirjoitti:Perkele! Aja Marcus Jaguaria arjet tupaöljyllä, elämys sekin, ja hanki V8 harresteauto mihin pääset purkaamaan luovuuttasi. Pieni ahdettu tai Iso Vapari, Jaguar ofkoos, siinä vasta elämystä. Sillä hurautette syvään etelään aurinkorannikolle kreikkaan tai espajaan. Vaimosi ymmärtää että se on suuri elälmys hänellekkin ja hiilijalanjälkenne pysyy pienempänä kuin lentämällä. Muistat hää-, nimi-, vuosipäivät (kun Jagge tuli taloon) ja tietty jouluna annat sormuksia, kukkia ym hempeetä mistä se tykkää samalla näytät sille esitteitä lomakohteista psykologisesti aivoja pesten "eikös tuonne olisi kiva mennä kesälomalle"? Siinä vaiheessa kun syötti on nielty ja syksyllä upean elämyksen jälkeen voit palkita itsesi, jos pakka kestää, uudella XJ Diisselillä!
Sorry suti vähän sivuraiteellle mutta noin maailma pelastuu. Pliis älkää kysykö miksi vaimo heitti mut pellolle..
Näin se on tehtävä, paitsi ei oo nyt ihan lähivuosina pakka niin kunnossa että vois satkua heittää uuteen autoon että pitää tyytyä käytettyyn XJD:hen varmaan seuraavaksikin ;)
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Tervehdys !
Kyllä näin "perustuloisena" ja kolmen lapsen isänä jää nuo uudet xf mallit ostamatta jos ei halua ottaa velkaa maksettavaksi vuosiksi. Jos autojen hinta säilyisi edes yhtään paremmin niin sitten tietysti, mutta aika harvan auton kohdalla osto on mikään sijoitus joka poikii ainakaan korkoa. Tietysti jos ostaisi uutena jonkun klassikon kaukokatseisesti ja säilöisi ajamatta vuoteen 2050 niin ehkä joku saattaisi maksaa ostohintaa enemmän. Tässä tietysti monta muttaa matkassa. Sitten kun joskus saa kohtuu hintaan tuon XF 5.0 R V8 510 HV niin sitä harkitsen vakavasti. Jos sitä ennen ympäristöpoliisit eivät ole lopettaneet koko autoilua kokonaan. Käytetyissä kohtuullisesti ajetuissa autoissa ei mielestäni ole mitään vikaa kunhan tietysti selvittää taustat ettei mitään älytöntä pommia tule heti eteen. Joissain autoissa tuo ajettu määrä saattaa tarkoittaa ihan eri asiaa. 1,2 litraisessa nuhapumpussa 180T voi olla jo ehtoota mutta huolletussa isommassa motissa ollaan vielä ihan eri aikajanalla elinkaaressa. Aika maltilla tuntuu olevan tehojen otto monissa jaguaarissa moottorin kokoon nähden joten ehkä voisi olettaa että jos motista otetaan vaikka kaksi kolmasosaa mahdollisesta ulos ja rajoitetaan vielä tehot niin ei ainakaan perusajolla käytetä moottorin kapasiteettia kuin murto-osia. Säästääkö täma sitten moottorin ikää on monien asioiden summa johon viisaammat voivat kommentoida kun tämä on ihan maallikon näkemys. Meni taas aiheen ulkopuolelle tämä, kuten tavallista..
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Avatar
MarcusV
Viestit: 500
Liittynyt: To Huhti 12, 2012 8:34 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

kissaeläin kirjoitti:Tervehdys !
Kyllä näin "perustuloisena" ja kolmen lapsen isänä jää nuo uudet xf mallit ostamatta jos ei halua ottaa velkaa maksettavaksi vuosiksi. Jos autojen hinta säilyisi edes yhtään paremmin niin sitten tietysti, mutta aika harvan auton kohdalla osto on mikään sijoitus joka poikii ainakaan korkoa. Tietysti jos ostaisi uutena jonkun klassikon kaukokatseisesti ja säilöisi ajamatta vuoteen 2050 niin ehkä joku saattaisi maksaa ostohintaa enemmän. Tässä tietysti monta muttaa matkassa. Sitten kun joskus saa kohtuu hintaan tuon XF 5.0 R V8 510 HV niin sitä harkitsen vakavasti. Jos sitä ennen ympäristöpoliisit eivät ole lopettaneet koko autoilua kokonaan. Käytetyissä kohtuullisesti ajetuissa autoissa ei mielestäni ole mitään vikaa kunhan tietysti selvittää taustat ettei mitään älytöntä pommia tule heti eteen. Joissain autoissa tuo ajettu määrä saattaa tarkoittaa ihan eri asiaa. 1,2 litraisessa nuhapumpussa 180T voi olla jo ehtoota mutta huolletussa isommassa motissa ollaan vielä ihan eri aikajanalla elinkaaressa. Aika maltilla tuntuu olevan tehojen otto monissa jaguaarissa moottorin kokoon nähden joten ehkä voisi olettaa että jos motista otetaan vaikka kaksi kolmasosaa mahdollisesta ulos ja rajoitetaan vielä tehot niin ei ainakaan perusajolla käytetä moottorin kapasiteettia kuin murto-osia. Säästääkö täma sitten moottorin ikää on monien asioiden summa johon viisaammat voivat kommentoida kun tämä on ihan maallikon näkemys. Meni taas aiheen ulkopuolelle tämä, kuten tavallista..
Onneksi meillä ei ole vielä perhettä, kyllähän se siinä vaiheessa haittaa harrastusta kun ensimmäinen vasikka tulee taloon :shock: Tosin uutta autoa ei tule varmaan minulle kymmeneen vuoteen ainakaan kun suosin mieluummin näitä autoja käytettynä mitkä joskus pyörivät siinä 60 tonnissa uutena :D Ja totta puhut tuossa käytetyn ostosta, ihmisillä tuntuu olevan ihan uskomaton käsitys loppuunajetusta pommista, joillekin se on sata tonnia mutta musta 200tkm ajettu jagge tai moni muu isompi auto hyvin pidettynä on kaukana siitä. Riippuu todella paljon pidosta mutta 200tkm ajettu voi olla premmassa iskussa kun 50tkm ajettu. Eniten ajettu autoni on ollut Volvo v70 2.5 -97 jolla oli menty 360tkm kun kaveri osti sen multa pois. Edelleen oli hyvä ajaa ja aina lähti kun palmun alta.
Ex Jaguar X-type diesel -04
-Alfa Romeo GT 2.0 JTS-
-Suzuki GSX-R 1000-
XJR-99
Viestit: 437
Liittynyt: Pe Joulu 16, 2011 9:33 pm

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja XJR-99 »

HE1986 kirjoitti:
XJR-99 kirjoitti:
Igor kirjoitti:Juu, äänet on aika hillityt, koneen ääniä ei sisälle juuri kuulu (eikä varmaan kauheesti uloskaan), ahtimen vinkuna vain. :) Vaihteisto on ihan perinteinen automaatti J-gatella. Radalla pakotin lootan tiukemmissa mutkissa kakkoselle, koska muuten se olis lähteny mutkista ulos liian isolla vaihteella. Kickdownia kun ei oikein voi tehoreservin takia käyttää. :)
Mersun 722.650 laatikko on mitoitettu 800Nm asti. Ison turvakertoimen kera maksimisuositusvääntö jatkuvalle käytölle on vakiosisuskalujen kanssa 580Nm. Sulla on vielä vm. 2000 eli laatikon heikko kohta, neulalaakeri ( useita täystuhoja sattunut ) , on korjattu kestävämmällä. Itsellä odottaa tossa pöydällä asennusta ne kuuluisat sinipäiset solenoidit. Niistä varmaan olisi erityisesti ratakäytössä isoa hyötyä jos ajelee pelkällä deellä.

HETKO HETKO. Saisko tuosta neulalaakerista tietoa??Alko justiinsa pelottamaan. Ja uteliaisuudesta noista blue topeista kans.
722.6 laatikoissa on ollut joitakin heikkouksia, jotka korjattu kait kesken vuoden -99. En tiedä selviäisikö laatikon sarjanumeron perusteella, onko parannukset omassa yksilössä tehty vai ei. Itsellä sen verran alkuvuotinen auto, että luulenpa ettei ole. Meinaan tässä käyttää sen laatikkopajalla, jossa muiden huoltotoimenpiteiden lisäksi ( toimii kyllä nytkin mainiosti )vahvistetaan sitä lisäämällä yhdet pakat per vaihde. Samalla vaihdetaan venttiilikoneistoon bluetopsit ja turbiiniin pistetään tuhdimmat sisuskalut ja nostetaan stallspeedia muutaman sata kierrosta. Pitäisi ainakin kestää sen jälkeen.

Bluetopsit saa vaikka paikallisen mersuliikkeen kautta. Tulevat Saksasta noin viikossa ja listahinta taisi olla 239 euroa/kpl. Niitä tarvitaan kaksi. AMG-autoissa ainakin olleet vakiona vuodesta 2006. Ulkomailta itse tilaten säästää jonkin verran. Vaihtohomma ottaa 2-3 tuntia. Vaikutukset pitäisi kommenttien mukaan olla varsin selkeät ja useimpien sporttisemmasta vaihtamisesta pitävien mielestä ovat olleet oiva hankinta. Tosin vaikuttaa myös alaspäin vaihtoihin ja voivat olla vähän rouheita. Tuota saa kuulemma korjattua suorittamalla vaihteiston "adaptaation". Katsotaan muutaman viikon päästä miltä tuntuvat.

Tuossa kuvasarja topsien vaihdosta: http://www.cherokeesrt8.com/forums/show ... hp?t=57949
Viimeksi muokannut XJR-99, La Syys 15, 2012 4:56 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Terveeksi !
Muista kuitenkin tärkein, varaa ohjeiden mukaiset vähintään kolme toppaa punaista mallua niin menee heti helpommin!
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
rebel58
Viestit: 779
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 12:16 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja rebel58 »

^Terveydeksi!
Ja tietty 3 pulloa sitä Kissaeläimen kossua, kristallilaseista in style ofkoos.
My dear Kissaeläin, tämä ei ollut provo..
5.8 LITRE LEAPING CAT!
Early XJ-S powerd by GM
Avatar
kissaeläin
Viestit: 4838
Liittynyt: Su Tammi 22, 2012 9:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: XJR radalla

Viesti Kirjoittaja kissaeläin »

Terveeksi !
kyllä mallun loimuuttelun kyytipojuksi vähän kissaelukan kossua passaa hörppiäkin !
Kuva Kuva
S Type R (2002) -Black Edition-
Vastaa Viestiin