kissaeläin kirjoitti:Hoi !
"Yleiseen keskusteluun" ei mielestäni kuulu nimittely ja haukkuminen "täydelliseksi ääliöksi" vai olenko väärässä muiden mielestä, vai onko yleisen keskustelun tarkoitus nykyisin loukata toisia ihmisiä suoraan haukkumalla heitä ?
No, kysytään sitten Adminilta tässä: Kuuluuko tällainen haukkuva kielenkäyttö kissakulma-foorumin edustamiin arvoihin ja sääntöihin ?!
Kysy ihmeessä, oletko sinä siis kirjoittanut tuon jutun Ilta-Sanomiin?
Ilta-Sanomat ja muut Ilta-Pulut ja vastavat lehdet kuuluvat lehtitelineisiin, joista niitä janoavat voivat niitä ostaa. Mielestäni ainakin yksi foorumilainen oli jo todennut, ettei sitä täällä tarvita. On jo tarpeeksi rasittavaa altistua niiden lööpeille kaupassa käydessä.
Voitko kertoa suomeksi, ketä olen nyt loukannut?
Ja sen jälkeen, mikäli se et ole sinä, että minkä takia se sinua kiinnostaa?
Olematta lainkaan humoristinen, tuo kyseinen juttu pilasi jo yhden iltani ja mikäli vastaavia pitää täällä suvaita, jätän lukematta nämä kokonaan.
"Haukkuva kielenkäyttö!" Nyt jo arvoistelet minun kielenkäyttöäni, vaikka tiedän, että se on varsin huoliteltua. Ainakin sillä on aina saanut kiitettäviä arvosanoja, kun jonkinlainen arviointi on ollut tarpeen. Voisit edes joskus itse käyttää vaikka oikolulua, tai jonkinlaista harkintaa, esim. lukea omat juttusi "esikatselulla" ennenkuin lähetät ne.
En vieläkään ymmärrä, minkä takia sinulla on niin kova tarve puolustaa tuota täysin ala-arvoista ja alatyylistä kirjoitusta, jota en voisi kutsua journalistiikaksi, vaikka siitä olisi oikeuden päätös. Haluatko kenties valottaa hieman omia motiivejasi?
Voit tehdä sen aivan hyvin YV:nä, jos ujostuttaa.
-Jakuvaari
75 XJ6C 4.2L MOD * '72 E-Type 5.3L OTS * '50 MKV 3.5L DHC * '98 XJ8 3.2L Executive (ex) * '66 E-Type 4.2L 2+2 (ex)
____56.000km__________39.500km___________7.150km____________104.000km_______________67.000km_________