Merkkihuoltoa edullisemmin Etelä-Suomessa

Tänne tietoa palvelujen tuottajista
DiltWasney
Viestit: 280
Liittynyt: Su Helmi 01, 2015 10:39 am

Merkkihuoltoa edullisemmin Etelä-Suomessa

Viesti Kirjoittaja DiltWasney »

En tiedä huomasiko moni, vaivihkaa Turun ja Helsingin päihin ilmestyi vuoden alussa pari uutta merkkihuoltoliikettä, eli Länsiauton toimipisteet. Aiemmin olen kironnut esimerkiksi SCC:n hinnoittelua. Olen kysynyt SCC:ltä muutamassa yhteydessä tarjousta ja niiden hinnat ovat olleet aivan poskettomia. Polttoainepumpun hihnan vaihto tuhat euroa (muualla puhuttiin alle neljän sadan hinnoista), vaihdelaatikon öljynvaihto 1500-1800 riippuen vaihdetaanko suodatin samalla. Erään 250 euron osan vaihto muualla 300-360e, SCC:llä 490e.

Mutta tänä vuonna olen ottanut tarjouspyyntöihin mukaan Länsiauton ja hinnat ovat olleet hyvinkin kilpailukykyisiä. A-huolto jakopäähoidolla 1250 euroa. Laatikon öljynvaihto 790 euroa jne. Ihan tuntuu olevan ns. tavallisten korjaamojen hintataso ja silti merkkihuolto etuineen (esim. vuoden tiepalveluhan kuuluu etuihin jos teettää määräaikaishuollot virallisessa firmassa, myös Jaguar Care-takuuajan jälkeen, nimellä Assistance by Service).
DiltWasney
Viestit: 280
Liittynyt: Su Helmi 01, 2015 10:39 am

Re: Merkkihuoltoa edullisemmin Etelä-Suomessa

Viesti Kirjoittaja DiltWasney »

Jos jotain negatiivista, niin Länsiautolla kestää vastata meileihin joskus viikkokin. Tosin itse pahoittelevat vastauksen viivästymistä, eli ehkä on kyse vain alkuvaiheen lapsentaudeista. Onhan heillä kuitenkin ihan toimiva merkkihuolto esim. Opelille.
Lord Keystroke
Viestit: 16
Liittynyt: La Maalis 30, 2019 4:25 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Merkkihuoltoa edullisemmin Etelä-Suomessa

Viesti Kirjoittaja Lord Keystroke »

Helsingin Konalassa Autorep lupasi tehdä laatikon öljynvaihdon 737 eurolla. Siihen kuuluu öljypohja ja suodin, johdotuksen läpimenon tiiviste ja ZF:n orkkisöljyt. Osat löytyy hyllystä. Ensi viikolla meinaan teettää.
Lord Keystroke
Jaguar XF 4.2 2009
DiltWasney
Viestit: 280
Liittynyt: Su Helmi 01, 2015 10:39 am

Re: Merkkihuoltoa edullisemmin Etelä-Suomessa

Viesti Kirjoittaja DiltWasney »

SCC on vihdoin tuonut tarjolle vanhempiin Jaguareihin edullisemmat määräaikaishuollot. Linkin sivulta löytyvät huoltohinnat ja vuosimallit joita ne koskevat:

https://www.scc.fi/huolto/standard-huolto/
DiltWasney
Viestit: 280
Liittynyt: Su Helmi 01, 2015 10:39 am

Re: Merkkihuoltoa edullisemmin Etelä-Suomessa

Viesti Kirjoittaja DiltWasney »

Yli 5 vuotta vanhoihin XF ja XJ malleihin on nyt tarjolla edullisemmat Platinum-huollot merkkiliikkeissä. Myös jotkut lisätyöt edullisemmin, esim 3.0 Dieselin jakohihnan uusinta 650e.

https://www.jaguar.fi/platinum
RistoV
Viestit: 9
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2021 7:12 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Merkkihuoltoa edullisemmin Etelä-Suomessa

Viesti Kirjoittaja RistoV »

Öljynvaihto 269€.
Melko kallista.
Vastaa Viestiin