Goodwood festival of speed heinäkuussa tai Goodwood revival

Tulevia harrastetapahtumia.
xke-68
Viestit: 42
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2011 8:59 pm
Paikkakunta: Raasepori, Snappertuna

Goodwood festival of speed heinäkuussa tai Goodwood revival

Viesti Kirjoittaja xke-68 »

Onkohan kerhosta kukaan lähdössä Goodwood Festival of Speed heinäkuussa tai Goodwood Revival tapahtumaan syyskuussa?
Sain työnantajaltani 50v lahjaksi lentoliput ja pääsymaksun tapahtumaan ja nyt sopivaa matkaseuraa tapahtumaan kysellään.
----XKE-68----
Jaguar E type OTS -68
Jaguar MK2 3,8 -62
Morgan +8 3,5V8 -82
Samiaal
Viestit: 16
Liittynyt: Ma Syys 17, 2012 8:13 pm
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: Goodwood festival of speed heinäkuussa tai Goodwood revi

Viesti Kirjoittaja Samiaal »

Onnittelut! Kannattaa ehdottomasti mennä, siis Festival of Speediin. Vaikka sitten yksin.
Näin Brittiauto puolella kun ollaan, McLaren juhlii tänä vuonna 50-vuotis synttäreitään ja jo ihan Suomalaisen moottoriurheiluhistorian takia kannattaa ottaa muutama tusina muistikortteja kameraan. Takuu varmasti ajavat sillä 95' Le Mans voittaja McLaren F1 GTR:llä (nähtiin press review dayssakin jo 20.maaliskuuta ajossa), joka vei tosiaan voiton McLarenin debyytti kisassa Le Manssiin 1995. Kuljettajathan olivat Lehto, Dalmas, Sekiya. Tämän lisäksi epäilisin suuresti, että ainakin yksi Häkkisen F1:sistä tulaan näkemään ajossa sielä. Ja varmasti legendaarisia Senna/Prost aikakauden F1:siä ajossa. Ja paikan päällä on takuulla McLarenin puolelta, vaikkei ajossa; aivan takuu varmasti sellasta tavaraa, että JOS tosiaan voit paikanpäälle tällä tavoin mennä, niin suostitelen!!!!

Itse menisin sinne heti, jos olisi taloudellisesti mahdollisuuksia mennä ja olla miettimättä mitä kuluu taskun pohjasta maailmalle. Todellinen unelma tapahtuma, ainakin meikäläiselle tämän F1 GTR osaston puolelta, meinaa tämä 95' Le Mans winner ei takuulla ole ainoa F1 GTR mitä paikalla nähdään.....
Se tieto mitä mulla asiasta on siis on todella faktaa tämän McLarenin puolelta.

Mutta sitten kun ja jos menet, niin olisiko mahdollista sitten nähdä niitä kuvia jossain päin Internetin maailmaa ja tosiaan mulla on sellanen pyyntö, että jos kuvaat sielä, niin näistä GTR McLareneista jos saisi kuvia näytille myöskin. :)

Eli tosiaan matkaseuraksi en pysty tarjoutumaan enkä varmaan sopisikaan sen enempää kun en omista muuta kun Toiotan j sen sellasta, mutta suosittelen ehdottomasti sinne menemistä.
Avatar
kk1
Viestit: 114
Liittynyt: Ti Elo 26, 2008 2:12 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Goodwood festival of speed heinäkuussa tai Goodwood revi

Viesti Kirjoittaja kk1 »

En itsekään ole varmaan lähdössä, koska olin viime vuonna ja Revivalissa, joka käsittääkseni painottuu enemmän "vanhaan" ts. 30-60 luvun kalustoon ja joka oli todella hieno tapahtuma.Tämähän riippuu henk. koht. mieltymyksistä, mutta me halusimme mennä juuri tähän syyskuun tapahtumaan tämän "kalustovalinnan" vuoksi, emmekä pettyneet ja onhan sinukin laitteesi juuri siltä aikakaudelta.
Katso myös juttu Jaguar-uutisista 2/12.

kari k
Vastaa Viestiin